Kanske sista skiddagen i fjällen

Ja, idag var det kanske min sista skiddag i fjällen för i år och det var absolut den jobbigaste i år.

Vädret var riktigt dåligt, jag såg knappt ner i snön när jag åkte eftersom att det var så tät dimma, så efter några åk bestämde jag mig för att åka längd istället.

Jag körde samma runda som jag gjort varje dag, men när jag kom tillbaka märkte jag att jag hade tappat min mössa, så då var det bara att åka hela rundan igen och den här gången var det mycket tyngre men jag hittade i alla fall mössan och fick ett riktigt bra pass på nästan två mil.

Gurra

Leave a Reply

